Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakori kérdések

Bankkártyás fizetésBankkártyás fizetés esetén látszik honnan rendeltem?
Kártyás fizetésnél is oda figyelünk a diszkrécióra! Ezért a banki tranzakciónál csak a cégünk nevét (E-COMMERCE SOLUTIONS KFT.), a dátumot és a tranzakció számot fogod látni.
 
Diszkrét címkézésLátszik-e a csomagon, hogy honnan rendeltem?
Semleges feladó: A csomagokon sem a webáruház nevét, sem a csomag tartalmát illetően nincs semmilyen utalás. A GLS-el dolgozunk együtt, akik más cégeknek is szállítanak az ország egész területén, elkerülve a feltűnést.
 
Diszkrét csomagolásLátszik-e, hogy mit rendeltem?
A csomagoláshoz erős kartonpapírt használunk, így a csomag nem látszik át, nem tapintható ki a csomag tartalma és nem bontható fel nyom nélkül.
 
Pontos kiszállításmennyire biztos, hogy azt kapom amit kértem?
100%-os pontossággal! A rendeléseket vonalkódos rendelés-összekészítő rendszerrel szedjük össze, majd második körben, a csomagolásnál is ellenőrizzük a számlán szereplő termékek helyességét és megfelelő darabszámát vonalkód olvasó segítségével.  
 
14 napos csereLehet-e árut cserélni, vagy van-e visszavétel?
Természetesen! Elállási jogod 14 napon belül gyakorolhatod. Kérünk, mielőtt visszaküldöd a terméket, győződj meg arról, hogy tényleg hibás-e a termék (pl.: elem megfelelően van-e behelyezve a készülékbe?).
Az oldal tetejére